parasol'e özel arama kutusu

17.7.09

MÜZİK RUHUMUZUN GIDASI OLSUN VARSIN

evet bu hafta sonu ülkemizin kapitale vurgu yapan en büyük müzik festivali cereyan edecek. kimse kusura bakmasın ama güzel müzik yapılacağı için kapitalmiş, coca cola ymış, bilmem neymiş ben gidiyorum. gerçi hafif misafir durumunda olacağım ama olsundu. cmts juliette lewis, jane s addiction, duman pazar razorlight ve kaiser chiefs. bu kadar. dolayısıyla akşam bir saatte girip kısa bir süre sonra da çıkacağım. bir keresinde 2 sene önce mi ne, yine rock'n coke da duman ı seyretmiştim ve acayip beğenmiştim, süper bir ortam vardı, bu yüzden bu sene de böyle olmasını temenni ediyorum. bu sene daha da daha da steril bir ortam olacakmış hadi hayırlısı. bizler festivale gidiyoruz ama yok oram toz olmasın, burama su gelmesin, aman çişimi tutayım orada wc lerin yakınına dahi gitmeyeyim, konserde sıkışmayayım, kimse de bana değmesin şeklinde prensiplerimizi de belirliyoruz. kokoş toplumuz vesselam. bu arada diyette olan ben ve benim sosyal sorumluluk sahibi arkadaşım orada az kalorili bir şey bulamayacağımız için en düşük kalorisi olan biraya vereceğiz kendimizi. gıdamız da müzik olacak.

bu arada bu hafta obey yani namı değer shepard fairey nin jane's addiction posterini konuk ettim zira yarın da canlı dinlemesini yapacağız. durumlar budur. haydi çocuklar festivale!!!

No comments: