parasol'e özel arama kutusu

14.7.09

19 TEMMUZ DUMANSIZ HAVA SAHASI GÜNÜ

19 temmuz da ülke karışacak. bakalım nerelerde ne kavgalar çıkacak ve kaç garson ya da işletme sahibi katledilecek. öyle bu ülkedeki yiğitlere sigara içmeyi yasaklayamazsınız. çeker vururlar vallahi. hakikaten ne olacak merak ediyorum. ben bir sigara içicisi olarak çok iyi olacağını düşünüyorum, duman altı olmak feci bir şey, içsem de rahatsız oluyorum. hadi restoranlarda idare edilirde, meyhane ve barlarda biraz zorlanabilinir. ama sevgili dünyalılar insan her şeye alışmıyor mu? buna da alışırız bee. bir zamanlar otobüslerdehatta belediye otobüslerinde, uçaklarda, vapurlarda içiliyordu sigara, şimdi o günleri düşününce inanasım gelmiyor. işte bar ve restoranlarda da böyle olacak. muhtemelen işletmeler bir çok teknik geliştirecek mekanlarda sigara içtirebilmek için, ve kışın bar ve restoranların önünde, dışarıda, yeni bri sosyalleşme durumu ortaya çıkacak, kadın erkek sigarasını alıp mekanın önünde buluşacak. (trip te neler olacak acaba?) uzun lafın kısası ben olsam barların yerinde 19 temmuz da "dumansız hava sahası" gecesi yapar en eğlenceli müzikleri çalar ve bu güne olumlu bakmaya çalışırdım. haha pozitif evren güveyiyim ben. duyurulur.

No comments: