parasol'e özel arama kutusu

13.7.09

ÖSS NİN ŞEREFİNE

bugün öss sınav sonuçları açıklandı. her sene etrafta bir kaç kişinin kardeşi, çocuğu filan falan sınava girdiğinden ve benim nedense ayrıca saçma bir ilgim olduğundan, puanları, sıralamaya girenleri takip ediyorum ve her sene bu zamanda da- muhtemelen sizin de olduğu gibi- kendi zamanlarım aklıma geliyor. milattan önce bir yılda girdiğim öys sınavında- o zaman öss+öys vardı- %1 e girmenin önemli olduğu bir yılda, ben de katıldım bu geleneğe. lise son da acayip bir hırs basmıştı beni, sabahları erken kalkıp çalışıyordum. ne için? o zamanların en moda bölümleri işletme/iktisat kazanmak için.. haha şu an tabii çok komik geliyor. sınav sonuçlar açılandığında kazandığım üniveristeyi duyunca ağlamaktan helak olmuştum, kazandığım yer i.ü. ing.iktisat idi. peh. ben tatilde olup da annemlerden uzakta olduğu için, babam ile telefonda konuşurken ağlamaya başlayınca babam fırçayı basmıştı, zira o sırada yanımda sınavı kazanamamış bir kaç arkadaşım vardı. bende ki de ne küstahlıkmış! zaten nerde nasıl davranacağımı hala kestirebilmiş değilim... galiba o gün de kesitirememişim. şimdi ne oluyor diye sorarsak, mezun olduktan 12 sene sonra başlamış olduğum sanat yönetimi yüksek lisans programını atılmadan bitirmeye çalışıyorum. tez yazamayıp yaz okuluna gidiyorum.

onun dışında hayat zor ve dünya küçük.

No comments: