parasol'e özel arama kutusu

1.11.09

kasımpatı

kasım pat die geldi. ne de arada derede bir aydır şu kasım... benim için hiç bi özelliği yoktur, hiç bir özel güne, anıya, olaya tekabül etmez. yılın son ayından bir önceki ay olduğu için henüz panik hissi de yaratmaz. daha çok aralık geldiğinde heyacanımız çokça olsun diye sessiz sakin yerinde durmayı tercih eder. bakalım 2009 yılının kasım ayı nelere gebe? kız mı oğlan mı? ikiz mi? nee??

en önemlisi bu ay bayram tatili var, en azından 5 gün tatil. bu sayede bana londra yolları taştan, o çıkardı ben
 baştan!! sonra bi kaç hemcinsimin doğum günü var. yani bunlar akrep kadını, yani korkulur, şakaya gelmez!!  sonra yarın u2 konser biletleri satışa çıkıyor, bakalım neler olucak. bana kalsa bi b.k olmasını istemem. şu an bilet almaya da niyetim yok!ayrıca benim kasım ayından bi isteğim var, allahaşkına bi sürü güzel film gelsin, bu sezon çok kesat geçiyor! onun dışında havanın da yardımı ile bol bol güzel müzikler dinleyip, içerek yerlerde sürünsem bana yeter gibi!!

haydi bakalım kasım, hoşgeldin. umarım bize bilmediğimiz ve güzel sürprizler yaparsın, biz de seni manik depresif, sessiz sakin, ne olduğu belirsiz aylar listemizden çıkarırız.

No comments: