parasol'e özel arama kutusu

1.11.09

allahım allahım h1n1 beni de bulacak mı?

of yaa feci panik içindeyim. ne zaman tv yi açsam karşımda h1n1!!! eğer siz de çok fazla rastlıyor ve sıkılıyorsanız, işte burayı da açınca karşınıza çıkacak ve "ooooffff, burada da mı h1 n1"diyip bana küfrediceksiniz. ama durun etmeyin yazıktır günahtır!! asıl poblem benim delicesine tutulduğum panik durumu. zaten bu tip olaylar karşısında hiç bir zaman soğukkanlı olamadım, şimdi bi de salgın hastalıkmış, yok şubat ayında 21 milyon kişi ülkemizde h1n1 olacakmış derken daha da bir septik hal aldım. kapı kollarını peçete ile tutup, sürekli elimi yıkamayı düşünüp, yıkayamadıım zamanlarda da kötü kokulu ıslak mendiller ile silmek zorunda kalıyorum. geçen gün büyük doktorlardan biri dedi ki, şu an geçirilen grip vakaaalarının %98'i h1n1 imiş! e peki merak ediyorum, mesela ben çok zibidi gibi giyindim, ve sokakta çok üşüdüm, sonra soğuk aldım, ve grip oldum. yani acaba sayın bilirkişiler grip dediğimiz şey sadece virütik midir? nedir yaa??? allahım çok korkuyorum. h1n1 canavarı beni ebeliycek mi???ya daaaa


who'll be the last to die for a mistake, the last to die for a mistake!!

sağlıcakla kalın temennisi günümüzde geyik olmaktan çıkıp gerçek bir anlam kazandı. sağlıcakla kalın sevgili dünyalılar!

No comments: