parasol'e özel arama kutusu

9.4.10

İDYOT MUSUNUZ DEĞİL MİSİNİZ??

haftasonuna girmeden önce idyot olma ihtimaliniz ile ilgili çeşitli işaretleri öğrenmek ister misiniz? böylelikle rahat bir haftasonu geçirebilir, ya da rahatsız olup haftasonunuzu çeşitli zeka geliştirme oyunları ile değerlendirebilirsiniz. yani her hal ve karda sonunda rahat edersiniz!! işte idyot olma ihtimalimizi yükselten işaretler;

* asansörün zaten yanmakta olan "çağır" butonuna tekrar basmak

* bir alan bir bedava seçenekli pizza promosyonları dahilinde iki tane peynirli ve sucuklu pizza ısmarlamak

* starbucks'ın kahve boylarının aklınızı karıştırması

* soğuk ve mesafeli oldukları için kedilerin zeki olduğunu sanmak

* balık yiyen "sözde" bir  vejeteryan olmak

* cv'nizi şirin, renkli süslü-püslü kağıtlara yazmak

* indirim günlerinde, ihtiyacınız olmayan şeyleri alarak, para tasarrufu yaptığını sanmak

* tüm başarısızlıklarınızdan başka hiç kimseyi değil, sadece kendinizi sorumlu tutmak

evet işte bilim o kadar gelişti ki, böyle kısa ve öz sorular ile idyotizmi ortaya çıkartabiliyorlar. benim idyot olduğuma dair bazı işaretler var, örnekse starbucks kahve boylarını karıştırıyorum, indirim günlerinde olur olmaz alışveriş yapıyorum ama bunun yanında diğer maddelerde hiç de fena sayılmam!! 

"half an idiot, that's what I am
don't shout this at my face once again" -

bir morrissey şarkısı değildir, mp3'lerinizin ayarı ile oynamayın!!!!

idyot notu: idyot dilimizin özünde aptal, şapşal, salak vb onur kırıcı kelimeler ile ifade edilebilir ama idyot daha bir korunaklı gibi... bu yüzden kullanmaya özen gösterdim :)

2 comments:

FUNdy said...

aaaaa....ben buraya komment yazdıydım...save edememiş miyim? neyse şuna benzer bişiler yazmıştım. Starbucks bizim bildiğimiz büyük anlamına gelen tall boyu küçük boy olarak bize göstermektedir. O zaman da aaa küçük istiyorum ama neden tall diyorum ki oluyorsun. Ha ha...ama hazır ol...onlar esas small boylarını tezgah altında saklıyorlar. Özellikle sorman lazım ki çıkartsınlar ve versinler onu...ciddi ha şaka kokan bir ton olmasına rağmen....)

indis said...

yani diyorsun ki tall'un da tall'u var! vay anasını..