parasol'e özel arama kutusu

3.2.10

BAHİS ÜSTÜNE BAHİS- OSCARLAAAAAAAAAAAAR

evet sevgili cicicik, biricik, lilicik gezegen sakinleri, bildiğiniz gibi gezegenimizi çekilir, neşeli ve heyecanlı kılmak için gün geçmiyor ki  yeni eğlencelikler çıkmaya görsün! işte şimdi de sıra nadide filmlerin kapıştığı oscarlara geldi! yani akademi ödülleri de- kimin akademisi allasen, benim mi -sizin mi- bizim mi? hiçbirimizin... sadece onların! lafı ufak bir gezintiye çıkardıktan sonra, brit ödüllerinde kızışan bahis meydanına bir yenisini daha ekliyorum. benim adaylarımın yanında ekip başı nidası yani "hoppaaa" yer alıyor. katılmayan katılana engel olmasın, katılan sonuçlarına katlansın :) haydi hoooooop...

 1- en iyi film
"Avatar" -       hoppaaaa
"The Hurt Locker"
"Precious: Based on the novel 'Push' by Sapphire"
"Up in the Air"
"Inglourious Basterds"
"Up"
"The Blind Side"
"District 9"
"An Education"
"A Serious Man"

2- en iyi erkek oyuncu
George Clooney, "Up in the Air"
Jeff Bridges, "Crazy Heart"-     hoppaaaa
Colin Firth, "A Single Man"
Morgan Freeman, "Invictus"
Jeremy Renner, "The Hurt Locker"
 
3-en iyi kadın oyuncu
 Meryl Streep, "Julie & Julia"- hoppaaaa
Sandra Bullock, "The Blind Side"-  
Gabourey Sidibe, "Precious: Based on the novel 'Push' by Sapphire"
Helen Mirren, "The Last Station"
Carey Mulligan, "An Education"
 
4- en iyi yardımcı erkek oyuncu
Matt Damon, "Invictus"
Woody Harrelson, "The Messenger"
Christopher Plummer, "The Last Station"
Stanley Tucci, "The Lovely Bones"
Christoph Waltz, "Inglourious Basterds"-     hoppaaaa

5- en iyi yardımcı kadın oyuncu
Vera Farmiga, "Up in the Air"
Mo'Nique, "Precious"-     hoppaaaa
Anna Kendrick, "Up in the Air"
Penelope Cruz, "Nine"
Maggie Gyllenhaal, "Crazy Heart"

6- en iyi yönetmen
Quentin Tarantino, "Inglourious Basterds"
Kathryn Bigelow, "The Hurt Locker"
James Cameron, "Avatar"-       hoppaaaa
Lee Daniels, "Precious: Based on the novel 'Push' by Sapphire"
Jason Reitman, "Up in the Air"

7- en iyi animasyon
"Up"-        hoppaaaa
"Coraline"
"Fantastic Mr. Fox"
"The Princess and the Frog"
"The Secret of Kells"

8- en iyi yabancı film
"Ajami"
"El Secreto de Sus Ojos"
"The Milk of Sorrow"
"Un Prophète"-    hoppaaaa
"The White Ribbon"


9- en iyi sanat yönetmeni
"Avatar"
"The Imaginarium of Doctor Parnassus"
"Nine"-   hoppaaaa
"Sherlock Holmes"
"The Young Victoria"

10- en iyi kostüm tasarımı
"Bright Star"-  hoppaaaa
"Coco Before Chanel"
"The Imaginarium of Doctor Parnassus"
"Nine"
"The Young Victoria"


12- en iyi müzik
"Avatar"
"Fantastic Mr. Fox"
"The Hurt Locker"
"Sherlock Holmes"
"Up"-        hoppaaaa

13- en iyi orijinal şarkı

"Almost There" from "The Princess and the Frog"
"Down in New Orleans" from "The Princess and the Frog"
"Loin de Paname" from "Paris 36"
"Take it All" from "Nine"
"The Weary Kind (Theme from "Crazy Heart") from "Crazy Heart" -   hoppaaaa

not: yani çoğunu seyretmediğim filmlerle bahis açmak cahil cesaretine girer ama  olsundu varsındı... haydi sonuçlar 7 mart ta açıklanıyor bahisler de 20 şubat ta kapanıyo..

11 comments:

nevin said...

Kim ne derse desin, benim butun odullerim Avatar'a sekercim :))

indis said...

vallahi de öyle :) ama bakalım sürprizler olucak mı??!!

FUNdy said...

Gonlumun tum oscarlari tum zamanlarin en guzel sesli erkegi jeff bridges'a...benim yakisikli, karizmatik lebowskim...:)))

indis said...

aynen de öyle:) kendisini against all odds dan beridir takipteyim!!

Anonymous said...

Yoğunluk nedeni ile oluşan gecikmeden dolayı özür diler son kararımı sunarım

1. The Hurt Locker
2. Jeff Bridges
3. Sandra Bullock
4. Christoph Waltz
5. Mo'Nique
6.Kathryn Bigelow
7.Up
8.The White Ribbon
9.Avatar
10. Avatar
11. The Young Victoria
12. Avatar
13. The Weary Kind

Hadi bakalım hayırlı olsun uzatmadan bunun da adını koyalım. Pek ekstra müşteri çıkmıyor zaten. Adını koyalım diyorum sonradan aaaa o bende vardı, bu bende vardı olmasın, bahisçiler sözlerini tutmada sıkışmasın:)
Bugün yazdığın blogu da çok beğendiğimi belirtir içeriğinin bana hatırlattığı klibi sana yollarım. hoşçakal

indis said...

vallahi bahisten çekildiğini düşünmeye başlamıştım!!

"kararların" ile benim tahminlerim arasındaki en belirgin fark en iyi film ve en iyi yönetmen. en iyi kadında ise ben de sandra diycektim aslında ama sonra belki akademi bir sürpriz yapar diye düşündüğüm için meryl dedim. bakalım neler olucak :)

şimdi bu bahis film endüstrisini ilgilendirdiği için yaaa bir film müziği cd'si ya da bir dvd olabilir . ne dersin?

not: bu arada brits ile ilgili "why panic?" demek istiyorum ben sana daha çok şans veriyorum açıkçası. bu sebeple blur dvd'sini pre order ettim bileeee :)

Anonymous said...

yahu ben de diyorum yaz yaz bişeyler yanlış nedir nedir düşün düşün yeni buldum bu bir tuzak mı aradan edit post şeklinde ne kaçtı:)))
sizin oralarda 10 dan sonra 12 mi var.
bu arada ben de nasıl sallamışım 13'ü tutturmak için

aslı budur sonra yok sen ona şunu demiştin buna da bunu denmesin

1. The Hurt Locker
22. Jeff Bridges
38. Sandra Bullock
41. Christoph Waltz kere maşallah
100. Mo'Nique
6.Kathryn Bigelow
99.Up
8.The White Ribbon
9.Avatar
10. The Young Victoria
12. Avatar
15. The Weary Kind

selamlar saygılar.
pre-yenilgini geçiktirecek hamleler bunlar
in brit i trust, no pre-panic

indis said...

aaaaaaaaaaa, naaptın yahu ?? faullll!! :)

aslında gerçekten de numaralamanın bi anlamı yok sırasıyla neyse o!!navi dilinde 10'dan sonra 12 geliyor, önceden uyarmalıydım pardon! :) :)

Anonymous said...

look who is talking:) navice'de böyleymiş ha! master a saygı da kalmamış. sen daha beginner ken ben l-i'ydim

Tsun oe nga-hu nì-Na’vi pivängkxo a
fì-’u oe-ru prrte’lu.

Tabi o da imkansız.Aaaa pardon siz daha bu dersin notlarını almadınız değil mi:)?


Hoşçakal Check(irge) your i.b.
Obi van Anonimoniosi

indis said...

Oe silpey oe tsun plltxe Na'vi na conj nga sla vay set nume! :)

Anonymous said...

kompela??? sen misin!!!
i hope so too