parasol'e özel arama kutusu

15.1.10

neler oluyor hayatta, bir de şu rüya gerçek olsa olsa!!

evet sevgili biricik pekicik cicicik dünyalılar... her hafta olduğu gibi yine bir hafta sonu partisine daha varmış bulunmaktayız. batı cephesinde neler var neler haaaala yok diye sorucak olursak- ki sormayacak da olabiliriz ama işte bir iki üüç- SORDUM!!

benim zevkime uygun bi sürü şey var da ben hepsinde olamıyorum maalesef! mesela mesela bu akşam kiki de kaan sezyum çalıyo ama 24.00 de başlıyo. ee peki o saate kadar ne yapılır?? işte grup arasında çıkan çatışmalar sebebi ile o saate kadar herkes arkasını dönüp küs oturacak. antiparantez- nerede ne olursa olsun kadıköy de gece eğlencesi gibisi yok- çat arabaya bin, çat in- çat iyi müzik- çat dans- pat ev... budur... ayy konuyu dağıtmayalım. sonra sonra ne bileyim herkes biletix'e girsin baksın bu hafta sonu neler var diye...

benim şu an merak ettiğim bi çok şey var; soul kitchen filmi, almadovar'ın filmi, bu hafta yeni gelen woody allen filmi, sonra sherlock holmes (görülen o ki film aktivitelerini biraz boşvermişim), sonra mesela iksv'nin yeni yeri, sonra neden emiliana torrini'nin 6 ay içinde ikinci kez tekrar konser için geldiği? iksv'den birine mi aşık oldu nedir? gerçek açıklansın! sonra şubat'taki oi va voi konseri ki biletim var, sonra lamb'in solisti geliyomuş babylon'a nisan'da,o, sonra cmts gecesi 2010 kutlamaları sebebi ile şehirde nasıl bi işkence yaşanacağı, yarın ki diyetisyen randevum, beni görmek istemeyenlerin durumu, benim durumum, 2012, mars'ta hayat var mı? nur çintay ne zaman yazmayı bırakacak, ben ne zaman aklı başında bi insan olucam, bir sonraki hayatımda ne olucam? kedi- köpek- ağaç- böcek- na'vi?? olay çığırından çıkmadan huzurlarınızdan ayrılıyorum!

r  d  a         o  l  u  n  ...

No comments: