parasol'e özel arama kutusu

10.1.10

harici kafa- external head

sonunda ben de bir harici disk edindim. baktım ki etrafta herkes harici diski ile dolaşıyor, benim neyim eksik kuzum, ben de en alaaaaaaaasından bi tane ediniyim bari dedim. ilk başta görünüşlerine tav olmuştum aslında... böyle atatürk orman çiftliği dondurması gibi BEMBEYAZ ve DİKDÖRTGEN... al yanına aksesuar olarak taşı, öp, ısır, sev sonra biriktiklerini depola... bi fetiş objesi bile olabilir gördüğünüz gibi.. neyse velhaaasıl benim müzik ve foto arşivini saklayacağım kapasitede bi beyaz dondurma olmadığı için sonunda 1TB'lik bir Jedi aparatı aldım. SİYAH, 3.5 inç (bu nispeten hacimli demek) ve AĞIR... yani beyazlar kız ise mesela siyahlar erkek!! bu da aslında çok havalı, sinirlendiğinde al yanındakinin kafasına at, çantana koy sonra bir mekanda çaat masanın üzerine koy, donk diye ağırlığın hissedilsin!! (ben insanların kafasına obje atmakla ünlüyüm bu arada!!)

işte sevgili dünyalılar, ben bu aralar müziklerimi ve fotolarımı depoluyorum, neme lazım allah muhafaza başlarına bi şi gelmeden!!!! 

bu aparattan yola çıkarak diyeceğim o'dur ki... eğer bi gün eternal sunshine of a spotless mind olursa, harici diskler kullanılsın ve "my spotless mind in my external head" adlı 2. bi film çekilsin... ya da istiyorum ki yaşadıklarımın hepsini ama hepsini harici bi kafaya yükleyeyim.. hiçbirini unutmayayım... KIRMIZI, PARLAK, 3.5 İNÇ... yeri geldiğinde çaat masaya çıkarılsın, PAT lap top'a bağlansın, küüt eteklerdeki taşlar dökülsün.

not1: bu sabah ki hayal gücümü kendi kendimesevdim ayol
gerçek hayat notu 2: gitti gidiyor da harici diskler çok ucuz, 1 TB WD 175 tl haberiniz olsuuuuuun..

1 comment:

FUNdy said...

Aman hanim kizim cok cabuk bozulur o haricten gazel okuyan seyler..tikkatli ol...nasilsa depoladim deyip hopurt diye siliverme diger taraftakileri..neyse ictigim caylar icin yuh olsun demiiceksen bi bulusmamizda annatirim harici disk maceralarimi :)