parasol'e özel arama kutusu

12.1.10

badem ezmesi

küçük bir yürüyüş için kendimi iş çıkışı caddeye atmıştım. günlerden sonra hissedilen soğuk havada hızlı adımlar ile yürüyor, dükkanların içine girmeden sadece vitrinleri tarayarak geçiyordum. hedefim bir kaç yabancı dergi almaktı... aktüel kitapevinede bu sebeple girmiştim. ancak aradığım dergiler yoktu. dükkandan çıktım. geldiğim yönün ters istikametine caddenin karşısından geri yürümeye başladım. bir süre sonra pelit pastanesine denk geldim. şuursuzca içeri girdim. ilgili kişiye "badem ezmesi" istiyorum dedim. hayatımda ilk kez, durup dururken birisinden badem ezmesi istedim. o saate kadar,  bu gezegende varolduğum süre içinde, belki de sadece 1 ya da iki kez badem ezmesi yemiş ama hiç sevmemiştim. işte dün akşam, hiç olmayan bir şey gerçekleşti. badem ezmesi zamanı gelmişti. 4 parça sade, bej rengi, düzgünce kesilmiş badem ezmesini paket yaptırarak pastaneden çıktım ve karşıdan karşıya geçmek için yeşil ışığın yanmasını beklerken 4 sade ve bej parçanın 2 sini tadına vara vara tükettim, kanıma girmesine izin verdim. nefisti. çok guzeldi. hayat nelere kadir dünyalı dostlar. 11/01/2010 badem ezmesi zamanı idi...ha hi ho...

6 comments:

Evrims said...

badem ezmesi miii ..bayılırıımmmm...ama yasak bana yasaaaakkk..skinny bir insan oldugumda 1 paket yiyecegim...

indis said...

ben de skinny olmadan önce yiyim dedim, daha doğrusu ruhumun içinde yaşadığı ev öyle istedi...

Evrims said...

bu genetik ozelliklerle skinny olma şansımız var mı acep :)
...neyse umit dunyasi ..

FUNdy said...

skinny olmayin ama skinny jeans giyin keh keh...

indis said...

skinny jeans giymek için skinny olmaya gerek var mı ayol?? şimdi skinny jeans, skinny olunca sadece skin hihhiihihi!!

FUNdy said...

Evet feci skin hihihi bi muhabet oldu hihihihi