parasol'e özel arama kutusu

7.12.09

küçük bir not

bu hafta benim için ilginç bir hafta, daha sonra detayları ile yazacağım ama şimdi bu haftanın aksiyonlarından biri olan iş için izmir e gelme fiilini gerçekleştirdim ve bunu saw'dan yaptım- yani atatürk ün manevi kızı yani sabiha gökçen havalimanından. aman da aman ne güzel olmuş, o eksi taşra havalimanı durumundan kurtulmuş, geniş mi geniş, ferah mı ferah güzel mi güzel bir havalimanı olmuş. ohhh anadolu yakasından sefamız olsun efendim. daha bitmedi çarşamba günü oradan londra ya uçuyorum, dediğim gibi garip bi hafta!!

2 comments:

FUNdy said...

sana iyi yolculuklar...benim stockholm iptal oldu..patron hastalandi...hem gloria hem de takilar bir baska zamana :)

indis said...

aaaaaaaaaa. ich bin sooo sadden für dich nicht gehen zum ştokholm... (isveçcem nasıl??) danke vielen mucchen fur dich wishheen :)