parasol'e özel arama kutusu

4.7.09

MAYO

ne kadar iyi bakarsanız bakın mayolar eskiyecek sevgili dünyalılar. isterseniz bir deniz tatilinde, yıpranmayı engellemek için, 10 çift bikini 15 adet mayo giyin- ben diyeyim 3 siz diyeyin 2 yaz mevsimi sonunda- mayoların lastikleri olsun, bağcıkları olsun, renkleri olsun eskiyor. bağcıklar lastiksi hallerini unutup sanki kolalı kurdele kıvamına geliyor. renkler canlılığını kaybediyor ve asıl parçalar elastik fazdan uzaklaşıp oranızın buranızın gözükmesine neden oluyor. çok sevdiğim bir bikinimi bu şekilde kaybetmenin üzüntüsü içindeyim.

2 comments:

Anonymous said...

Tuketin ki krizi asalim.

indis said...

bikinimi kaybettim dedim, yenisini alacağımı söylemedim ki. önceden çok tükettiğim için o senelerde kriz yaşanmamıştı. işte açıkladım krizin sebebini.