parasol'e özel arama kutusu

4.7.09

8 haziran 2001

pulp istanbul a gelip gideli 8 yıl olmuş. ben burada saksı gibi otururken aklıma jarvis düştü. yaa bunlar nasıl oldu da istanbul a geldiler dedim. daha da önemlisi, o akşam ben ve kardeşim tuvalete gitmiştik ve ben işimi bitirip kendisini beklerken jarvis de tuvalete geldi, dibimden geçti, erkekler tuvaletine girdi sonra ben kalakaldım sonra o da işini bitirdi ve yine yanımdan geçti ve ben yine kalakaldım. sonra kardeşim işini bitirdi, sonra ben ona demin jarvis tuvalete geldi çişini yaptı dedim. sonra biz konseri seyrettik. buradaki 2 yanlışı bulun. 1- ben jarvis e "hey jarvis" diyebilirdim, 2- boynuna sarılıp koala takidi yapabilirdim. buradan çıkarılacak hayat dersi geçmişi düzeltemezsiniz sevgili dünyalılar.

3 comments:

Anonymous said...

-Hey Jarvis
-Naber yavrummm

indis said...

- aaa türkçe biliyosun!!

Çetin Cem said...

gerçekten ben de şimdi bakınca şaşırıyorum. özellikle pulp'ın son albümünden sonra gelmiş olmaları tam son dakka golüymüş. şükretmek lazım.