parasol'e özel arama kutusu

10.7.09

jaz festivali jızzzz festivali

eğer gazete filan okuyorsanız son günlerin favori etkinliği 16.istanbul caz festivali (kaçıncı olduğunu kopya çektim). tüm müzik otoriteleri ve onların da otoriteleri caz festivalinin konserlerini yazıyor. hepimiz biliyoruz ki SMV:Stanley Clarke-Marcus Miller-Victor Woot konseri 4 gözle bekleniyordu ve müthiş geçti. bunun haricinde geçmişe kıyasla az ve öz etkinlik var ama çoğu konser caz severler tarafından 4 gözle bekleniyor. ben bir caz dinleyicisi değilim. evde otururken hadi bir george benson çalayım da kulağımın pası gitsin demem. ancak son yıllarda, müzik konusundaki tutuculuğumu yenmek adına artık farklı türlerde müzik yapan insanların canlı performanslarına gitmeye çalışıyorum. hatta benim tutuculuğumu bilen insanlarda şaşırıyor ve "e sen biliyo musun ki o adamı da konserine gidiyorsun" diyor. ee kardeşim illa bilmem mi lazım öğrenmek istiyorum, tepemin tasını attırmayın!! bu minvalde, caz festivali sanatçılarından brad mehldau konserine gitmeye niyetlendim. aa bi baktım bilet bitmiş. ama iyi haber benim gibi gitmek isteyen de bilet bulamayanlara duyurulur, brad konserinin ardına ek bir konser konuldu, 13 temmuz pzts saat 21.00 de. hem de kendisi tek başına doğaçlama tarzında bir şeyler yapacakmış. bir aile ortamı gibi yani, o çalar, biz alkışlarız, biraz sohbet muhabbet. işte haberiniz olsun. crr konserlerinin en kötü yanı içki olmaması bence. ama mekan çok guzel, tabii klimalar çalışmazsa caz festivali olur cızz festivali.. honda jazz var bi de, o ayrı bir konu.

No comments: