parasol'e özel arama kutusu

2.6.09

İŞTE BUDUR

işte belgeliyorum, leonaaaaaaaard bekle beni geliyorum !!

not: dün bu bileti bastırmaya gittiğimde, arkamdaki bir kız telefonda şöyle konuşuyordu: "esraaa, loenard kohen die bi adamın konseri varmış açıkhavada, naparız- gider miyiz??" tabii ki kimse kimseyi bilmek zorunda değil ancak ben kendi kendime bu konuşmayı garipsedim, bir de seyircinin bilinçliliği konusunda düşündüm biraz. yine de ben bu konserde hep bir ağızdan haallaaaluuujaahhh diyeceğimizi ve bir de dance me to the end of love daki "lalalaa la la la la la laaa" şeklindeki nakaratı söyliyeceğimizi düşünüyorum. bakalım neler olucak.

4 comments:

Elsa said...

ben de istiyorum bu konsere bilet yakın zamana alırım umarım :)

indis said...

şaşırtıcı bir şekilde hala bilet var galiba ... ama yine de çabuk oooool..!!

fundy said...

Benim de var biletim. 5'ine...c u illaki until then...

indis said...

das ist fantastişşşş.