parasol'e özel arama kutusu

3.6.09

FESTİV MEVSİMİ

şimdi efendim, bildiğiniz gibi mübarek 3 aylardayız. yani ingilizceden çevirisi ile "festiv" mevsimindeyiz. bu ne demektir? ibadet zamanıdır. festiv kelimesini kök yaparsak ve "al" hecesini eklersek ne olur ? "festiv-al" işte bu kelime müminlerin ibadet zamanının adıdır - eğer bu yazıya devam edemezsem bilinki taş oldum- en kutsal mekanda yapılan ibadet takriben milattan sonra 1970 yılında başlamıştır. ben henüz hacı olamadım ancak olmak için can atıyorum. ibadetin gereklerini yapmaya çalışıyor, festiv mevsiminde lokal mekanlarda olabildiğince çok alıştırmalar yapıyorum. ancak hiç bir şey kutsal mekanının heyecanını dindirmiyor. bakın yukarıdaki müminler 1970 yılında kutsal mekana ibadete gelmiş müninler. nasılda sevinç ve huzur içinde koşuyorlar. dünya malı onlar için önemli değil, çamur-toz-toprak-su-tıraş demeden bir donla ibadet ediyorlar. tanrım bana da nasip etsin inşallah!!!!!!!!!!! bunun yanısıra tüm dünyada daha doğrusu bizim yarıkürede tüm ülkelerde bir sürü bir sürü festivaller yapılıyor ve mübarek 3 aylar kutlanıyor.

işte benim gidemediğim bir GALSTONBURY festivi daha geldi çattı. her sene bilet almaya çalışıyorum ama buradan almak zor oluyor. bu sene kendimi avutmak için sziget e gitmeye karar verdim. gerçi line up hiç de cazip değil ve hemen hemen hepsi bu sene turkiye ye de geliyor ancak maksat hava koklamak olsun... buradan sziget turunu organize eden turk yetkililere sesleniyorum. "biz müminlerin kutsal topraklara varmasını tez sağlayınız!!"

neyse çok geyik yaptım. asıl konum şu ki. glastonbury line up ını gördünüz mü??? yani acayip saçma, herkes orada yahu... yok yok.. pes doğrusu. buraya koyamıyorum bile. bakın siz aşağıya tıklayın da kendi gözünüzle görün. tabii bu festiv in benim için en buruk yanı the boss piramit sahnede olacak, ve fakat ben orada olamıyacağım!!!

No comments: