parasol'e özel arama kutusu

5.6.09

FLEETWOOD MAC


bugün üye olduğum çeşitli sitelerden gelen konser haberlerinden biri fleetwood mac a aitti. benim için çok özel olan bu grup ingiltere çapında bir konserler dizisine başlıyordu, bunlardan bir tanesi londra wembley de 30 ekim 09 da olacaktı. şimdi ölür müsün öldürür müsün.

fleetwood mac benim oldukça küçüklüğümden beri bildiğim ve dinlediğim bir grup- küçük derken herhalde 14-15 yaşında mıdır nedir bilmiyorum- açıkçası nereden bulduğumu da bilmiyorum. tahminim izzet öz dendir. izzet öz çok çalardı trt 3 de ki biz de o zamanlar trt3 dinlerdik. fleetwood mac i herkes sevmez- daha doğrusu ben çok kişiye rastlamadım. ben seviyorum. bir kere sıkıcı değildir. gruptaki hemen hemen herkes şarkı söylemeye yatkındır. her şarkı başka bir grup üyesi tarafından söylenir- stevie nicks, lindsay buckingham , christine McVie mesela- ayrıca grubun kurucusu olan mick fleetwood da delidir ve çok uzun boyludur vee karizmatiktir.grup bir çok çalkantı yaşadı, neden mi?? tabii ki aşk meşk meselesi, grup tan en az iki çift çıktı sonra onlar ayrıldı sonra o onunla oldu bu bununla oldu filan falan. yani klasik insanlık hali. velhasıl bellli ki şimdi artık olgun ve orta yaş üstü insanlar olarak tekrar bir araya gelip konser vermeye karar vermişler. şimdi konser 30 ekim de, 29 ekim tatil ve perşembe ye denk geliyor, bir gün tatil alsam 4 gün olur. acaba?? naapsam?? ne etsem??? hep kafa karıştırıyorlar, insana bir rahat vermiyorlar. sizi gidi..

not: 70 li yıllarda doğan bizler ne de şanslıyız, 80 leri gördük, 90 ları gördük. daha ne isteriz. 80 ler de var olmasaydım üzülürdüm vallahi.

No comments: