parasol'e özel arama kutusu

20.5.09

SADECE BAHAR GELDİ!

geçen gün bir yerde okudum da hak verdim. diyor ki; bahar geldi diye herkesde bir enerji ve hareket var, ama aslına bakarsanız sadece mevsim değişiyor hayatlarımız değil. yine aynı işe gidip geliyor, aynı araba ile aynı yollardan gidiyoruz, aynı şeyleri yapıyoruz. valla adam haklı. ama ne yalan söyliyeyim benim de içimin içime sığası yok. yerimde durasım hiç yok. e nooldu derseniz. esasen hiç de bir şey olmadı. benim de hayatım aynı, ama bünye baharı kaldıramıyor. uçup kaçmak istiyor. kalp çarpıntısı, heyecan, deniz, güneş, müzik istiyor. geçen gece olduğu gibi trip de bağıra çağıra şarkı söyleyip dans etmek ve sarhoş olduğu için ve taksi ile dönmek istiyor. bir pantolon bir gömlek şibidibidip dibi dibi dip...

not. bir şarkı arka arkaya kaç kez dinlenebilir? şarkı obsesyonu diye bir bozukluk var mıdır?

No comments: