parasol'e özel arama kutusu

6.11.06

ebeveyn

bu anne-baba-çocuk ilişkisi nasıl bi ilişkidir ben çözemedim... karşılıksız sevgi ya bu ama neresi karşılıksız anlamıyorum... anne ve babalar çok haklı şekilde çocuklarından ilgi alaka bekliyorlar ama anlamıyorlar ki çocukları acaba ilgilenicek durumda mı.. ya da şöyle oluyo.. ben bi şi diyorum o bi şi diyo ama sonra ortaya çıkıyo ki o başka bi şi demek istemiş.. e be canım ebeveynim şunu açıkça söylesene.. ben ne bileyim senin ne demek istediğini.. sonra alakasız, ilgisiz evlat olunuveriyo.. şu an ben öyleyim mesela... bi kere damga vuruldu mu eline koluna bacağına hadi sil silebilirsen.. şimdi bak ver bi silgi... sil sil siiiiiiiiiilll.. oh ne güzel oldu bak tertemiz.... ebeveynler size sesleniyorum üzmeyin bizi.. hoşgörün.. olmaz mı? ya da görmeyin horgörün bilemedim.. ne istiyosanız onu yapın..

No comments: