parasol'e özel arama kutusu

15.2.11

özel hayatın tarihini merak ediyor musunuz?

 özel hayatınız "özel hayatınız" olana kadar neler neler olmuş biliyor musunuz?? merak ediyor musunuz?? eğer cevabınız evet ise o zaman haydi çocuklar yapı kredi yayınlarına. bu hafta sonu klasik istiklal duraklarımı turlarken yapi kredi yayınlarında 5 kitaptan oluşan  "özel hayatın tarihi" adlı diziye denk geldim. tanesi 45 tl olduğu için her ay bir tane almaya karar verdim. bu ay 1.sini aldım. henüz detaylı incelemedim ama bu konsept çok hoşuma gitti. bakalım bu karmaşık, kararsız, tatminsiz ve huzursuz özel hayatım hangi badireleri, maceraları, klişeleri, bedbahtlikları yaşayarak bana gelmiş. tavsiye ederim, bence harika bir seriiiiiiiiii.














not: 3.kitapta ne var diye merak ettiyseniz o da "rönesans'dan aydınlanmaya"...

No comments: