parasol'e özel arama kutusu

16.2.11

alain de botton

bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere - benim tüm kitaplarını okumuş ve de son kitabı hariç beğenmiş olduğum- yazar alain de botton şehrimize geldi ve salon iksv'de bir söyleşi yaptı. tabii ki çok gitmek istedim ama açıkçası 80 tl (öğrenci) vermek de pek işime gelmedi. böylece kırdım bacağımı oturdum; sporuma gittim, kitabımı okudum, rutin işlerimi yaptım. sonra da bu sabah öğrendim ki sevgili yazarımız ntv'de banu güven'in programına katılmış. açtım ntv'yi internetten, bağlandım arşive, seyrettim programı. ohh iyi geldi vallahi. aslında diyeceğim o ki alain de botton ilk kitabını 23 yaşında aşk üzerine yazmış, şimdi ise 40'lı yaşlarında evlilik üzerine yazıyormuş. benim korkum 50'li yaşlarda da boşanma üzerine yazmayagörsün. zira 20'lerde tutkulu aşklar, 30-40'larda evlilikler- çoğunluğun da olduğu gibi-  alain de botton'un yaşadığı şeyler!!!

No comments: