parasol'e özel arama kutusu

28.4.10

bu aralar neler IN neler OUT!!

farkettim ki çoktandır bir nefret kusma ve öpücük kondurma seansı yapmamışım. ee bünyede istiyor hemen şuracıkta bu aralar benim için neler tahammül edilemez ve neler heyecan verici sayıyorum. sonra işe dönüyorum. siz de- ki eğer okuyorsanız- benim psiko terapistim oluyorsunuz.

öööööğğğğğğğğğkkkkkkkkkk'ler;
  • şafak sezer denen şahsı tv de görmeye tahammül edemiyorum, midem kötü oluyor!
  • elektronik müzikden nefret ediyorum (bu cümlem çok eleştiri aldığı için açıklama getiriyorum: yazımın başındaki abartma dürtüsü dikkate alınmalıdır ve elektronik müziği sevmememin tamamen kişisel bir durum olduğu bilinmelidir, her türlü beğeniye saygım sonsuzdur abilerim ablalalarım. eğer öyle olmasaydı mesela elektronik müzik iğrenç bir şey derdim.o zaman ayıp ederdim.yanlış anlamalar için düzeltme notu!!), hani mesela dinamo fm'de sevginin gücü ya da aşırı doz dinliyorsunuz diyelim. programlar bitince radyoyu derhal kapatmayı unutuyorsunuz, o sırada eletronik müzik başlayıveriyor ya, aman allahım tüylerim diken diken oluyor
  • sabah daha 7 dedin mi yukarıdaki kadının topuklu terlikleri ile evin içinde yürümesine katlanamıyorum ve ilkel insanlar gibi duvarlara vurmaya başlıyor, elime geçirdiğim şeyleri tavana fırlatıyorum (içler acısı!!)
  • emri vakilerden hiç hoşlanmıyorum, bu vesile ile üzerime sorumluluk binmesi, açıklama yapma gereği, kıvırma seansları tansiyonumu çıkarıyor
  • ofise erkenden gelip gazetemi önüme alıp da radyomu açmışken, ofis arkadaşımın içeriye girerek "gunaydın" demesi tepemi attırıyor, çünkü o zaman müziğin sesini kısmam gerekiyor
  • diyetisyenin tartısına çıkıp da 200 gr dahi zayıflamamış olduğumu görünce küplere biniyorum  
  • bir türlü spora başlayamadığım için kendime feci kızıyorum
  • hiç kitap okuyamadığım için çok üzgünüm .( 
muck'lar ; 
  • havada güneş varken rüzgarın serin esmesine bayılıyorum,
  •  mayıs ayında gerçekleşecek black heart procession, the cinematic orchestra ve nouvelle vogue konserleri ve john malkovic'in tiyatro oyunu beni heyecanlandırıyor, hepsi de bir güzel arka arkaya geliyor
  • bu aralar my propeller her daim araba şarkım oldu, günde 10 kez dinlemezsem rahat edemiyorum
  • tüm sardunyalarım bu kış donduktan sonra yeni evlat edindiğim sardunyalarım ve diğer başka çiçeklerimle bütün mahalleyi kıskandıran balkonumdaki bankta oturarak dergi bakmayı çok çok çok seviyorum.
  • geçen ay sadece hafta sonu yediğim mükemmel karışımımı artık gün aşırı yiyorum ve bu motivasyonuma hayranım 
  • yazlık kışlık kıyafet yerleştirme operasyonu sonrası atacak bir sürü şey çıkması beni mutlu ediyor, acaba yenilerini almaya hak kazandığımı mı sanıyorum!  
  • çeşitli internet sitelerinden yeni gruplar ve müzikler keşfetmeyi son zamanlarda adet haline getirmiş olmaktan hoşlanıyorum, 
  •  
  •  
  • not: mayıs da ıksv'nin salonuna dengue fever geliyor. ben geçen sene babylon'da görmüştüm. hem iyi müzik hem eğlence, ilgilenenlere tavsiyecik
.


No comments: