parasol'e özel arama kutusu

9.2.10

yasak elma

yasaklar!!! çok tehlikeli yasaklar!! çocukken binbir yasak ile cebelleşirdim. babamın dizi dizi -boy boy- ego ego- ahlak ahlak yasakları. o beni baskılamaya çalıştıkça ben daha da daha da daha da hırçın ve başedilemez bir hal almıştım. bu çocukluk travması sebebi ile de yasaklardan oldum olası haz etmiyorum. kim eder ki? ben olayların insanların sağ duyusuna bırakılarak geçirilmesinden ve yaşanmasından yanayım. hani ingilizce'de "common sense" diye bir şey var ya bu tamlama hoşuma gider.  tabii ki herkes kendi sağ duyusuna göre toplum düzenini bozmasın, bunu engellemek için üzerimizde baskı yaratmadan yasak bağlamında kurallar konulsun. tabii ki biz hiçbirşeyin farkında olmayan çocuklarken, bizi korumak için yasaklar konulsun, ama artık herkes sağ duyulu bireyler haline geldiğinde, bize güvenilmediği için, bizi sindirmek için, bizi baskılamak için, bizi hizaya sokmak için, bizi terbiye etmek için yasaklar konulmasın! bunu korkunun ve çaresizliğin bir göstergesi sayıyorum, tıpkı babamın benim yanlışlarla dolu yollara sapacağımdan korkması ve aslında ne yaparsa yapsın olacakların önüne geçemeyeceğini bilmesinden kaynaklanan çaresizliği gibi...

anlayacağınız sevgili gezegen sakinleri, ofisimiz yasaklar ile dolu. benim bloglar da popüler olma yolunda!! rtük işbaşında:) ülkemizde yasakçı devlet yönetiminin izleri her bir katmanda kendini göstermekte. bir kere yasak elmanın tadı alındı mı artık geri dönüşü olmuyor.

yasak elma gönül koyma, nazar etme ne olur çalış seninde olur 
filan da falan da filan :)

i always feel like somebody's watching meeeeeeeee şarkısı günün şarkısı olsun varsın

No comments: