parasol'e özel arama kutusu

10.2.10

resimli hayvanlar alemi ansiklopedisi

evet sevgili dünyalılar, bir "resimli hayvanlar alemi ansiklopedisine" hoşgeldiniz. bu lafın klişesi olan "daha"yı kullanmadım zira ilk kez bu ansiklopediden bahsediyorum ama aslında sanki herşeyi de doğru yapıyorum. derim demem o da bana kalmış ayrıca... neyse bazen saçmalamanın önüne geçilemiyor. aslında konumuz; gezegenin şuracıktaki koordinatlarında neler oluyor konusu. tabii let me show you the world in my eyes aslında. 

iffffffffffffffffffffff > işte entellektuel gençliğin en hippp etkinliklerinden biri olan ifff yarın şehrimize vuruyor. ben bu seneki posterlerini çok beğendim. gerçekten de artık değişen dengeler ve dünya halleri sebebi ile yeni perspektifler girdi hayatımıza. bu bağlamda da posterin verdiği mesaj çok çok iyi tasarlanmış. ayrıca her zaman ki gibi iyi filmler, iyi olduğuna dair gaz verilen ama kötü çıkan filmler ve de sıradan fimler var. ben bazılarına gideceğim mesela fantastic  mr.fox., cold souls. hem de anadolu yakasında !!! nick hornby'nin an education'ı da kaçmaz ama onu vizyona saklıyorum.

nme ödülleri > bu şubat ne bereketliymiş, her yerden bir ödül töreni fışkırıyor. 24 şubatta da nme ödülleri var. canınız sıkılıyorsa sitelerine girip oy verebilir böylece ortalama 10 dk'yı başınızdan savabilirsiniz. burada önemli konu ödül töreninin jarvis cocker tarafından sunuluyor olması. acaba ucundan kıyısından, arka balkondan, elektrik direği tepesinden, bir zeplinden seyretme şansım olur mu?

uzaydan twitlemek > bizim ofiste yasak üstüne yasak kona dursun şu an uzayın derinliklerinde bulunan astronot mike massimino oralardan buralara  twit atıyor. buradan da insanlar twitter aracılığı ile ona soru soruyo. daha ne olabilir? vay vay demek istiyorum, ne günlere geldik :)

oy va voy > ben cuma akşamı babylon'da oyvavoy dinliyo olucam. isteyen gelsin. istemeyen gelmesin ya da başka bir konsere gitsin. ya da evde takılsın, jools holland seyretsin. bilemiycem ama ben evde yokkuumm!


valentin, kızım neden çıplak ve tavşan kafası ile odanın ortasında oturuyorsun?? > işte bu haftanın en kabus günü 14 şubat pazar valentinler günü. babalar ve anneler günleri gibi sevgililer günü de anlamsız ve ticari bir gün ama millet yine de gaza geliyor. pes ve de pehhh. o gün mümkünse ormana gidilmeli ve vahşi hayvanların avlanma sekansları seyredilmeli. 

şimdi gecenin bu vakti benim aklıma başka bi olay gelmedi. saçlarımı da ucundan azıcık kestirmek isterken boyundan yarıcık kesildiği için travmanın etkisi ile başka bi şi yazamıycam. uyuycam... çaaav

No comments: