parasol'e özel arama kutusu

19.1.10

son durum- bu hafta havlu atıyorum

hani hiç yaşamamayı istediğimiz anlar, günler, yıllar, haftalar belki de hayatlar vardır ya- var mıdır??? size oluyo mu?? benim vardır... işte bu haftanın tarihimden silinmesini rica ediyorum sayın yetkili.. siliver, atıver, yokediver gitsin!! sen bunu yapana kadar ben de ufak şeyler söyliyeyim;

  • bu hafta şurada diyete başladım, açım- psikolojik olarak
  • bu hafta şu hastalığa yakalandım, gitmem gereken yolculuğa gidemedim
  • bugün şuradan florence and the machine'in kiss with a fist adlı şarkısınız dinledim, çok sevdim
  • biraz önce buradan diesel'in "be stupid" adlı akıl fışkıran kampanyasını seyrettim, takdir ettim
  • dün gece şuradan golden globe ödüllerini seyrettim, tüm kadınların ince ve güzel tüm erkeklerin yakışıklı olmasını çok kıskandım
  • dünden beri gözüm kapıda şuracıktan cd ve kitap siparişlerimin gelmesini bekliyorum
  • dün gece her zamanki gibi elime yapışmış olan bu küçük kitabımı bitirdim ve hiç tatmin olmadım
  • dünden beri zihnime midlake'in şu şarkısı takıldı nasıl sahip olucam diye araştırıyorum
  •  hergün olduğu gibi bu nefis siteden müzik haberlerini, şu harika siteden de moda haberlerini aldım
  • hergün olduğu gibi şuradaki bloguma yeni postlar girdim
  • her gün olduğu gibi ben neden burada çalışmıyorum diye hayıflandım 
işte sevgili dünyalılar penceremden bu yılın ilk karını seyrederken, herşeye rağmen bu haftanın benim hanemden silinmesini ve beni söylemleri ile üzen  insanın başına saksı düşmesini umuyorum. 

    No comments: