parasol'e özel arama kutusu

28.1.10

küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk- bir kavanoz dolusu saçmacık

içimden geldi şöyle bir küçük küçük minik minik tavsiyeler, ilginçlikler, gündemden bir şeyler döktürelim, aynı zamanda içimiz de dökelim:)
  • film > son dönemde woody allen'ın şuradaki "what ever works" adlı filmini seyredip çook çok beğendim. larry david hayran olası bir kişilik ve ben de olsam onunla bir süre sevgili olurdum. film hayattan, şanstan, insan ilişkilerinden dem vurmakta. tipik bir woody allen filmi, gidiniz görünüz her yola geliniz.
  •  
  • kitap > şu an şu adresteki j.d. sallinger'in "çavdar tarlasında çocuklar" adlı kitabını okuyorum. müthiş akıcı, elinizden kopamayıcı, hayran bırakıcı, on numara bir kitap zaten j.d. salinger'i methemek bana mı düşer- yapı kredi yayınlarının okunması gereken bin kitap listesi arasında... bu arada j.d. saalinger 27.01.2010 günü 91 yaşında vefat etmiştir. yani dün :(
  •  
  • sözlük > daha önce de söylemiştim ki ben kime söylüyorum sevgili dünyalılar haa?? siz de kimsiniz?? sözlük demiştim, afili demiştim, şurada dememiştim bi tek. elimden düşmüyor, çok kıyak aforzimalar var. bu sözlük sayesinde bildiğiniz gibi kendime yeni bir köşecik bile edindim. 
  •  
  • müzik >  bu aralar bbc 6 music'e takmış durumdayım. sabah açıyorum akşam kapatıyorum. tabii insan londra'dan yayın yapınca konukları da acayip oluyor. studyolarına bi gün editors geliyo, bi gün massive attack geliyo, bi gün paul weller geliyo, bugün midlake geliyo. gayet aklı başında, yaşını başını müziğini almış dj ler var. oooooh harika... o da işte şuracıkta..
  •  
  • yeni haber > amanda aman olgun idolleriminden paul weller'in yeni albümü var hem de politik protest bi albüm. yakışır tatlım, sen politik eleştiri yapmıycan da ben mi yapıcam. vur gitarın tellerine, söyle şarkılarını.. misyonunda çok havalı imiş zira albümünün adı "wake up the nation"... vay vay bir ulusu uyandırmak da senin omuzlarına bindi haa.. uuuuff.....onun da bilgisini şuradan sola dönerek alabilirsiniz.
  •  
  •  fiyasko > bu hafta içinde olan en büyük fiyasko bence bir kadının metropolitan müzesindeki sanat dersi sırasında- tahminen 7.3 milyon usd değerindeki- picasso tablosunun üstüne düşmesi ve tabloyu yırtması idi!!! yani düşünün yahu.. bu kadın hayatı boyunca bu travmayı nası atlatır. ben olsam picasso'nun mezarına her hafta bir sigara bırakırdım!!! yuuuuuuuuuuuh dikkatli yürüsene be kuzum..
  •  
  • en en en süper haber > dün itibari ile apple yüzyılın teknolojik ataklarına bir yenisini daha ekledi ve işteeeeeee şuradaaakiiiiiiiiiiiii harikaaaayıııııııııııııı görücüyeeeee sunduuuuuuuuuuuuu.. ben bi tane istiyorum. borcada girsem harcada girsem, morgage da alsam yine de istiyorum. "i-..." diye başlayan herşeye sahip olmak istiyorum. budur. bu kadardır. 
  •  
  • en kopmuş insan > yine olgunun olgunu idollerimden olan keith richards ne yapmış biliyo musunuz? ayyy hayatta tahmin edemezsiniz. yanii mümkün değil onun kadar kopmuş olamazsınız.... yo yo yo hiç sanmıyorum. bakın bakın demiş ki "çektiğim en garip şey ne mi??  babam! kendisi öldükten sonra yakılmıştı ve ben de onu iyice toz yapıp çekmekten kendimi alamamıştım." uuuuuuuuuuuuuh bravoooooooooooo.... harika... manyaksın... delisin.... beyninin içinde babası ile dolaşan tek insan sensiiiiiiinnnnnnn... alkış alkış.. (inanmazsanız şurayı içinize doğru çekiin )
işte böyle be sevgili minick biricik  cicicik gezegen sakinleri... bu gezegen gördüğünüz gibi sürprizler ile dolu, heyecan tufanıııı...

No comments: