parasol'e özel arama kutusu

1.1.10

ilk gün

yılın ilk günü, ajandamın ilk sayfası, takvimimin ilk karesi... işte 2010.babam bu senenin yazılışını çok sevmiş ve bu seneye yirmi on demeye karar vermiş. yirmion...

sabah ne kadar güzeldi herşey, sokaklar bomboş, yollar bomboş, deniz dalgalı.. 1 ocak her zaman güzeldir. 31 aralık için söyleyeceklerim ise özet olarak şöyle:

  • never ever never ever- asla asla deme demiycem aslaaaa- bir daha taksim mi!!
  • rejansın sokağında gölge diye bir küçük restoran- cafe var, yeni açılmış, çok çok guzel, mutlaka gidin, sade, aydınlık, açıklık, lezzetli yemekleri olan ve de güzel müziklerin çalındığı bir yer
  • eğlenmeyi bilmeyen bir grup insan var ki onlar çok tehlikeli
  • insan sabit fikirli, müzik takıntılı ve tutucu oldumuydu, kadıköy dışında bi yerde tatmin olmuyor, her sene kanıtlanan gerçek, kabullendim ki zaten çoktan...
  • yılbaşında herkesin, günlük görünüşleirnin aksine, parti havasına uygun şeyler giymesini ümit ediyorum
  • özel parti iyi bi şi 
  • rahat ayakkabı giymek ise en önemli bi şi...
  • takma kirpik harika bi şi  :)

2 comments:

FUNdy said...

sana uydum takma kirpik takdirdim...aman aman aman...olmaz olaydi...o kirpikleri gecenin bir saatinde yolasim geldi...o kadar canimi acitti ki...

indis said...

bu konuyu bilahere konuşalım, benim aldıklarım çok pratik ve problemsizdi, bir yerde bir yanlışlık olmalı. aman alllahım, bir çift kirpik , bir yanlışlık, bir tutkal ve bir makyaj temizleyicisi..