parasol'e özel arama kutusu

31.12.09

yeniyılyeniyılyeniyılyeniyıllililililillulululululuulululhoopppppaaaaa


işte yılın son günü. ajandamın son sayfası. takvimimim son karesi. yarın herşey yine 1 den başlayacak... her ne kadar herşey aslında aynı şekilde devam edecekse de, yeni bir yıl geldiği için onu pohpohlamak, geldiğine sevindiğimizi söylemek, "amanda aman pek de sevimliymiş bu yeni yıl, ayyy şunun gamzelerine bak, bicibicibici" demek, en güzel-çılgın-maskeli-pijamalı-portakkallı-kestaneli-hindili- indieli- danslı-sevgilili-kırmızılı görüntülerimizle onun karşılamak bizim lehhimize bi hareket olacaktır, laaakin eğer geldiğinde ona ilgi gösterirsek o da 365 gününün hepsinde olmasa bile çoğunda bizi kollayabilir. işte gördüğünüz gibi herşey karşılıklı. eğer ki siz yeni yılı takmaz, önemsemez, görmezseniz o da sizi sevmeyebilir. 

bugün iş yarım gün, 12 30 da harç bitti yapı paydos durumları, günü şerefine kırmızılı yeşilli kıyafetler giydim ve 12 30 da yılbaşı sepetim, koluma iştekiler kendi yoluna yapıp sokaklara akacağım. bu sene kadıköye ihanet edeceğim, halbuki en rahat ve pratik ve güzel eğlenme yöntemi idi ama şartlar her zaman herşeye uymuyor. bu  akşamın kendim için kaotik olacağını düşünüyorum, hatta mıncıklanma ve tartaklanma ihtimalim dahi olabilir zira galata civarında bir mekanda olacağım. bu vesile ile tanru herşeyi gönlünüze göre versin derim.....

not: fotodaki paketler daha önce bahsetmiş olduğum el emeğim göz nurum.

5 comments:

Anonymous said...

Merhaba,
Öncelikle iyi yıllar. Hangi oylamadan bahsettiğinizi anlayamadım ama Best alternative Europe'sa (MTV), BEN oy verenlerdenim. Adaylar: Muse,Paramore,Placebo,The Killers,The Prodigy'di.
Yukardaki aday tüm grupları dinleyen biri olarak eğer oylama da bu oylama ise (çok oldu bu ödül verileli onun için emin değilim bundan bahsedip etmediğinize) sizce best alternative 2009 kim olmalıydı?
Kartlar süpermiş
Hoşçakalın

indis said...

radyo eksen in yıl sonu oylaması. ben placebo'dan artık hoşlanmadığım için son albümünün en iyi albüm seçilmesinden memnun kalmadım. mtv ödülleri değildi yani.. best alternative 2009 bence eğer illa ki yukarıdakilerden biri olacaksa the killers olurdu o da ilk albümlerine olan saygım sebebi ile. 2009 un en iyi alternatif albümünü oylasaydım da arctic monkeys'in hum bug ı mesela biri olabilirdi, fleetfoxes olabilirdi, mando diao olabilirdi, bombay bicycle club olabilirdi.. ne bileyim olurdu da olurda. kolajımı beğendiğiniz için teşekkürler :)

dead medics society said...

:) tamam oldu o zaman eksen gibi zevksizler!!! topluluğunun seçimiyse olabilir böyle saçma işler.
sizin memnun kalmama sebebiniz de son derece akla yatkınmış:)
mando diao/give me... evet bence de iyi albüm. ama battle for the sun a göre çok çok zayıf.
kartlarınızı karım da çok beğendi o da postmoda takipçisi.
selamlar tekrar iyi yıllar

indis said...

Anlaştığımıza sevindim:) ailecek bloglarimi takip ettiginize de:) sizlere de mutlu bir yıl olsun :)

FUNdy said...

aaaa ustume iyilik saglik...illa ki kendi zevkinizi ustun cikartmak icin baskalarini zevksiz mi ilan etmek gerekiyor? hic annamadim ben bu isi...yani bu mudur alternatif kultur arkidesler?