parasol'e özel arama kutusu

31.7.09

echo&the bunnymen bana çaya gelsin

evet, istanbul un en gözde gruplarından echo&the bunnymen ekim de yeni album çıkarıyormuş, ingiltere ve amerika turuna da başlıyomuş. hadi hayırlısı çocuklar! hani böyle "bizden biri" gruplar var ya işte e&b den onlardan. bakın şuraya çiziyorum, bu kış yine bir istanbul konseri gözüktü ufukta. buyrun gelin, biz hep orda oluyoruz. bu sefer çaya da bekliyoruz.

not: donnie darko ve echo&the bunnymen birleşince tadından yenmez bir karışım ortaya çıkması sebebi ile yerleri ayrıdır, ıssız bir orman yolunda bisiklete binerken arka ses olarak size de the killing moon çalsalar, siz de donnie darko olursunuz, ne olacaydınız?

4 comments:

Evrims said...

ben ilk iki konserlerine gitmis bulundum..ozellikle birincisi superdii, her nekadar sahneye cok odaklanamamis olsam da :)...iki konser sirasinda da da ilginc anilarim olmustuu..o kadar kii ucuncusune gitmeye cesaret edemedim :)

indis said...

e o zaman sana çaya gelsinler, dedikodu yaparsınız olanlar hakkında.

Pembe Gözlüklü Kedi said...

blogun gercekten cok hos... dun butun ogleden sonra oldukca eglendigimi soylemek isterim. :)

indis said...

ayyyyy!!

harika!! teşekkür ederim. ben de yazarken aşşırrı zevk alıyorum, beğenileri duyunca daha da daha da daha da yazasım geliyor :)

not: belli ki sen 2007 den beri yazmamışsın!! durma sen de yaz :)