parasol'e özel arama kutusu

24.6.09

YARINDAN İTİBAREN TATİİİİİİİİL

evet sevgili dünyalılar, ben yarından itibaren pazar a kadar datça dayım. annemlerin yazlığına huzuru bulmaya gidiyorum. tamamen minimal şartlarda bir 5 gün geçireceğim. aslında başka bir plandan bu noktaya geldim. hayırlısı olsun. datça sessiz ve sakindir şimdi. sabahtan akşama kadar kitap okuyup, denize girip, bol bol müzik dinleyeceğim. öğlenleri gözleme ve karpuz yiyeceğim. akşamları bir şey yapmıyacağımdan biraz sıkıcı olacak. tabii ben gidiyorum diye burada bir sürü şey kaçırmam allahın emri olduğundan bir sürü şey kaçırıyorum. uzun zamandır gitmek istediğim bir duman konseri, geçen kış babylon a gelmelerine rağmen benim kıl payı kaçırmış olduğum firewater konseri (maçkada balkan soundz festivali diye bir şeye geliyorlar), ve gitmeyi istediğim ama muhtemelen burada olsam da gitmeyeceğim karga mecmua tekne gezisi.

bunlar haricinde moda kahvaltıları ve kadıköy gezilerimden de mahrum kalacağm ama arasıra şarj olmak lazım. bu sebeple beni okuyan, arasıra ne yazdım diye bakan kişilere duyurulur. pazar a kadar yazı yok, saçmalık yok, çocukluk yok, şikayet, hayalkırıklığı, durum bildirimi yok, haberiniz olaaaaaaaa...

not: belki de var..... siz yine de arasıra tık tıkkkkk..

No comments: