parasol'e özel arama kutusu

19.6.09

MANDO DİAO- BİR CUMA GÜNÜ İÇİN EN İYİ BAŞLANGIÇ!!!!!!

bakın, her şey bir yana dünyada süper şeyler olmuyo da diil. eğer gerçekten müthiş enerjik, ve delireceğiniz ve kanınızın kaynayacağı bir şeyler dinleyerek bu hafta sonuna girmek istiyorsanız bunları dinleyin. bir dinleyin pir dinleyin sonra tekrar dinleyin. ben şu an kulaklıkla dinliyorum ve ofisin ortasında delirmemek için kendimi zor tutuyorum.

kimdir bu bizi delirten insanlar "mando diao"- hiç bir anlamı olmayan 2 sözcüğün birleştiği çatının altında buluşan yakışıklı isveçliler.

şimdi buraya 3 şarkılarını iz olsun diye koyuyorum, canımız istedikçe dinleriz. hepsi de çok canlı, heyecanlı, hareketli, manaaalı, yeri geldiğinde 70 ler, yeri geldiğinde 80 ler, yeri geldiğinde 2000 ler....


1- DANCE WITH SOMEBODY !!!!!LİLİLİLİLİİİİİİİİİİİİİİİİİ

bu şarkı ilk duyulduğunda bir arkadaşım bana; " bu şarkıyı duyunca aklıma sen geliyorsun" dedi.. ne güzel bir imaj allahım, hihihi yaşaaaşaşşaşaaaaaaaasııııııııın. bugün yine delirdim. kusura kalmayın.

Mando Diao - Dance With Somebody from rooroo on Vimeo.



2- DOWN IN THE PAAAAASTTTTTTTTT


3- GLORIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No comments: