parasol'e özel arama kutusu

4.9.12

HEM HABERİ MÜTHİŞ HEM DE ALBÜM ADI HEM DE GÖRSELİ!



bu ne güzelliik!! biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz The Rolling Stones Paris'te stüdyoya girdi ve iki yeni şarkının olduğu bir best of albüm hazırlamaya başladı. albüm çeşitli versiyonlarda çıkıyor. 3 cd'lik 50 şarkıdan oluşan bir versiyon ve 4 cd'lik  80 şarkıdan oluşan diğer bir versiyon. 


albümün adı GRRR! bu harika bir isim, gorillerin böyle ses çıkardığını düşünüyorum, en azından The Rolling Stones'unkiler! ama bence isimden de güzeli albüm kapağı... kapağı çizen sanatçı Walton Ford, ne müthiş bir yetenek! hem grubun ölümsüz sembolü var hem de 50. yılını kutlayan bir dev! 


The Rolling Stones'u seviyorum filan demek istemiyorum onlara hayranım ve onlara tapıyorum, sadece müziklerinden değil bunca yıldır bir arada kalmalarından, karizmalarından, enerjilerinden ve hâlâ çok yakışıklı oluşlarından dolayı. 


not: bu arada Londra'sda the Somerset House'da 50.yılları şerefine bir fotoğraf sergileri vardı, yolu düşenler kaçırmasın hem de 50.yıllarına özel üretilen T-Shirtlerden de bir tane edinsinler derdim ama artık çok geç!

haberin İngilizcesine buradan süzülebilirsiniz. 

No comments: