parasol'e özel arama kutusu

9.2.11

bilgi küpü

sık sık yüksek sesle ya da içimden şunu tekrar ediyorum "iyi ki doğuş grubu var da bizim hayatlarımız da sıkıcı olmaktan kurtuluyor". doğuş grubu tabiiki türkiye'nin kapitalist sistemi içinde yer alan büyük bir güçtür ama burası beni ilgilendirmiyor. beni ilgilendiren tarafı kültür ve sanata kattıkları. hergün neredeyse 24 saat dinlediğim radyo kanalı radyo eksen, garanti caz yeşili projesi kapsamında verdiği konser sponsorlukları, ntv, cnbce, e2 ve ntv yayınları. hepsini de çok çok takip ediyorum, çok da seviyorum. bunların alternatif hayatlara renk katan mecralar olduğunu düşünüyorum. 

en son ntv yayınlarından bilgi küpü adı altında bir ansiklopedi çıktı. bildiğiniz çocukluğumuzun ansiklopedileri gibi, ama tasarımı daha güzel, konular 21.yy konuları.. bu aralar elimden düşürmüyorum- bilgi küpünü karıştırmayı çok seviyorum. kitapçılarda değeri 50 tl ama internetten daha da ucuza temin edilebiliyor. tavsiye ederim. edinin sevinin :)

No comments: