parasol'e özel arama kutusu

14.5.10

sizi hangi kutuya koysunlar??

bu marc johns'a bayılıyorum! bazen komik, bazen düşündürücü,  bazen de hem komik hem düşündürücü. geçtiğimiz günlerde parasol'de bu çizimine "marc johns" köşesinde yer vermiştim. insani ilişkiler kapsamında da çok beğenmiştim. şimdi marc johns burada ne diyor? insanları, kutularda tasnifliyor.uz diyor aptal, sıkıcı, takılası, kaybeden, karar veremedim, uza! oldukça ağır bir liste aslında ama benim de sormak istediğim soru şu; "siz hangi kutuda olmak istersiniz?" ya da "siz hangi kutuda olduğunuzu düşünüyorsunuz?" ben kendimi analiz ettiğimde 3 kutuda olabileceğimi düşünüyorum;



 yani ortası olmayan bir durumdur. hangi kutuda olmak isterdim derseniz. bazıları için gerçek arkadaş, bazıları için yanına yaklaşılmaz, bazıları için ise çözemedim kutusundaaaaaaaaaaaa..... buradan çıkarılacak sonuç: arkadaş canlısı olmadığımdır bence:(

No comments: