parasol'e özel arama kutusu

14.2.10

my bloody valentine! (peryot mu?? ıh ıh değil)

bugün sevgililerin günü dediklerine göre!!bu sebeple sevgili dünyalılar, hepimizin sevgililer günü bol öpücüklü geçsin, böyle kutsal bir günde savaşmayalım sevişelim!! bu nadide günün şerefine çift olmanın dayanılmaz etkileri konulu bir projeye yer veriyorum (bu adı ben uydurdum tabii). bu projeden ve  tecrübelerimizden çıkaracağımız sonuç; ya tarz olarak benzeyen çiftler birbirini bulur ya da, daha büyük bir olasılıkla, zaman içinde çiftler birbirinin tarzını benimser- birbirine benzer ve tam da bir elmanın iki yarısı, bir sözleşmenin mütemmim cüzzü, bir tencere ve kapak - bir kedi ve köpek- ayy pardon kedi köpek diil - haline gelirler. benim bugün için önerim, aşağıdaki sirk aktivitelerine devam etmek, öyle sevgililer günü filan gazlarına gelmemek. en fazla belki bu aktiviteleri yaparken  yanınızda sevgiliniz varsa, her bir hareketten sonra onu öpebilir ya da sarılabilirsiniz!

geçen hafta jarvis pazar servisi programında dedi ki; "yani alternatif insanlar sevgililer gününü kutlayamaz mı kerdeşim? bal gibi de kutlarlar ama tabii alternatif yollardan ve cool'luğa da zarar vermeden kutlarlar!, siz de bana aşk şarkıları filan gönderin".  işte bu yüzden, benim de size yapacağım ek kıyak ancak şöyle bir "dirty love songs" playlisti olur." tamamen içgüdüsel " yani... bir uyarı: bu listeyi dinlerseniz etrafta kesici alet bulunmamasına özen gösterin ve fazla da tatlı yemeyin!!




 not 1: yukarıdaki fotoğraf projesinin ben bozmadan önceki hali işte şuracıkta

not 2: widget midget işerine de girmiş oldum, radyoya doğru gider bu iş!!

No comments: