parasol'e özel arama kutusu

21.6.07

IT IS DIVINE JUSTICE I WORSHIPPED FOR ALL MY LIFE

son zamanlarda ilahi adalet ile ilgili düşünüyorum. durup dururken diil tabii.. ilahi adalete tanık oldum o yüzden. inanıyorum artık varlığına. eğer iyi bi insansanız talihsiz olaylardan vakit geçmeden sıyrılmak için tanrı- ya da düşünce gücü- kutsal ruh- her kimse o ben de bilemiyorum- bize bi takım şeyler gösteriyo ve tam da o yanlış yolda giderken öyle bi dank ediyo ki kafanıza, anında çark ediveriyosunuz, ayrıca içinde kötü düşünce besleyen- kendi egosu sebebi ile başkalarını ezip geçen insanların bi gün ilahi adalete maruz kalarak akıllarının başlarına geleceğine inanıyorum.. not if i did not see it.. bekliyorum, sabirsızlıkla, eeeeeeeyyyy ilahi adalet geldiysen bi işaret çakıver- ama çok gecikme vaktim az..

(hayal ediyorum ilahi adalet; beyaz atın üzerinde maskeli süvari- gökyüzünden inip kılıcını savurup dörtnala geri gidiyo)

2 comments:

ayci said...

ama kimse ben kötü bir insanim demiyor ki, yani ben daha hic duymadim! Sonra baslari DANK ettiginde, NEDEN BEN diye isyan ediyorlar.

*hüngür*

indis said...

ben kötü bi insanım..uuuuuuuuu.. :)
aslında bu post ta başına dank diye vurulan kişi iyi insan demek.. o yüzden "neden ben" demiyo "ohh çok sükür ki bu oldu" diyo..