parasol'e özel arama kutusu

18.5.07

CUMA YAZISI OLSUN BU DA

şimdi şöyle bi şi oluyor. her sabah jazzy ye binip işe gelmek üzere hareket ettikten 3-5 dk sonra dikiz aynasından arkaya bakıyorum - trafiği takip etmek için - ama hep bu ilk bakışta, garip ama korkunç olmayan şirin bi yaratığın arka koltukta oturup aynadan bana bakmasını istiyorum. ne gusel olurdu... keşke olsa.. dostum olur!! ne demekse.. evet küçük yaratıklar kendinize ev mi arıyorsunuz, gelin jazzy de kalın. sabahları birlikte işe gideriz. ama akşamları koltuğun altına saklanın görünmeyin bana çünkü gerçek hayata çoktan adapte olmuş oluyorum o sırada.

bu cuma yazısında bi şi daha söylemek istiyorum. dunyalılar ya da diğer gezegenlerden gelen misafirler, lütfen sanal alem ile gerçek hayatı karıştırmayın. sonra hayal kırıklığınının biri bin para olur... sadece "cool" yazıyo die bi dişinin pj harvey olduğunu hayal etmeyin, pekala kendisi arzu balkan çıkabilir (nitekim bu olay birebir yaşamdan alıntıdır :)) prensesinizi sokakta arayın, sanal hayat hiç bi şidir- susuzluk herşey.. hadi sokaklara.

bugün akşam bi sürü gusel şey var yapıcak: the commitments, tiger lillies, the automatic..

2 comments:

Elsa said...

aha buna benzer bişey ben de yazdım ama rtüke takıldı benimki. vallahi sanalla gerceği ayırt etmek lazım, hatta keskinçzigilerle ayırmak lazım. ama hadi onlar erkek (dedikodu kokan sözler bunlar) bize ne oluyor, bizdeki hayal kırıklıgı (üstüne de inceden bir keyiflenme hali) neydi öyle. :)

indis said...

ah elsa cığım keyiflendim hakkaten ne diyeyim..amaaaaa bu hepimize ders olsun.. yazılar üzerinden hayal kurmayalım, kuranları engeleyelim.. hatta kampanya başlatalım.. bi de çadır mı otel mi??