parasol'e özel arama kutusu

2.11.06

tripV2,0@HERA

müziğe takığım ben.. istediğim müziği çalmayan hiç bir yerde durmam hiçbir radyoyu da dinlemem.. mevcut durumda radyo eksen in sadık bir dinleyicisiyim.. nasıl bu noktaya geldiğim ise Kent FM günlerinden.. 101.1 Kent FM bilincim yerine geldiğinden beri dinlediğim tek radyoydu.. ondan önce Hür FM vardı ama o taraf biraz fluuuuğğğ bende.. Kent FM maalesef yılını hatırlamadığım ama hala inanamadığım bir şekilde kapandı.. kapandığı zaman ben ne yaparım diye düşündüğümü çok net anımsıyorum... kaybedenler klübü, aşırı doz, tekila... tekila her cuma akşamı cüneyt kaşeler ve mete avunduk un yaptığı bir programdı.. stereo mc's den connected ile açılırdı her seferinde.. her programda bir dizi şarkı sorusu olur, radyoyu arayıp şarkıları bilenler cd kazanırdı... ben, nerede olursam olayım her cuma muhakkak şarkıları dinler sonra da arayıp cd kazanmaya çalışırdım.. hayatta bana en çok zevk veren şeylerden biriydi bu o zamanlar... eğer şu an müzik ile bu kadar haşır neşirsem ve azıcık bi şiler biliyosam bunun en önemli sebebi, her dinlediğinizde sesine bir kez daha aşık olduğunuz mete avunduk tur.. kendisi ülkemizin en hatrı sayılır müzik adamlarından da biridir kanımca.. neyse şimdi allahtan radyo eksen var da iyi müzik dinleyebiliyoruz... aslında hikaye şu.. Kent FM kapanınca kadife sokakta Trip i açtı mete... yine kaç yılıydı hatırlamıyorum ama 5-6 yıl oldu.. açıldığından beri ordayız.. hatta en sadık müşterilerin başında geliyoruz.. son 5 senedir hayatımızda neler olup bittiğini ordakiler çok iyi bilir biz de onlarda ne var ne yok onu çok iyi takip ederiz.. bazıları beni oranın kraliçesi ilan etti :) istanbul da iddia etmekteyim ki en iyi alternatif müzik orada çalmaktadır.. ayrıca gittiğinizde hiçbir rahatsızlık duymadan oturur, içer içer şarkı söylersiniz... demek istediğim o ki beni Trip e gömün.. bu arada halen sezon açılışını yapamadım içim kan ağlar ...

No comments: