parasol'e özel arama kutusu

12.11.06

MAKE ME BEAUTIFUL


bi kadın olarak güzellik kaygımın çok yoğun olduğunu itiraf etmeliyim... güne başlarken aynada kendimi güzel görmek günün ilk önemli konusu gibi... bu kaygı ile güne başlamayan kadınlar da vardır tabiii onları bu konunun dışında tutuyorum şimdiden.. bazı günler olur ki kendinizi güzel görmediğiniz, işte o günler ben biraz mutsuz oluyorum galiba.. belki bu endişe estetik saplantısı olan kadınlarda daha fazla öne çıkıyo olabilir.. ben de onlardan biriyim.. etrafındaki herşeyin estetik olmasına çok önem veriyorum.. herşey herşey yani.. bu yaklaşımın doğru olduğunu savunmuyorum ama benim gözüm böyle.. insanın gözü çok önemli yani gözü derken görüşü, bakışı... bazı insanlar var ki estetik yoksunu.. maalesef.. (devamı aşağıda :( ..)

No comments: